Followers

Wednesday, May 26, 2010

Alhamdulillah

Semalam merupakan hari yang aku sama sekali tak sangka akan dapat kenaikan gaji berbeza dari tahun-tahun sebelumnya.Bila boss bagi slip increment pun dalam hati bertanya eh biasa dapat slip increment yg bersaiz A4 knp kali ni dapat surat biasa jerk.Bila aku dah buka hmm baru aku tahu kenapa rupanya pertukaran jawatan dari Clerk ker Sales Coordinator dan sebab tu aku dapat kenaikan yang berbeza dari sebelum ni.Syukur alhamdulillah,rezeki yang aku tak duga sama sekali.
Orang pertama yang aku beritahu tentu sekali Mak dan Abah.Mak tetiba menitis airmata sebab suka.Ini rezeki yang Allah bagi untuk Kak Long kata abah dalam nada sebak.Biarpun tak sebesar mana yang dapat aku bagi pada mak dan abah tapi kegembiraan mereka jadi keutamaan aku.Selain keluarga aku nak ucapkan terima kasih pada kenkawan opis yang best giler terutamanya Noni yg selalu cover kerja akak bila akak cuti atau mc,Huda,Devi,Kak Sal,Tung dan ramai yang tak dapat aku list kan sini.Tak lupa juga pada Kak Ja yang selalu jadi tempat Eida ngadu hal dan akak yang paling best dan selalu doakan Eida.
Dah macam ucapan dapat anugerah bintang popular lak kan hehehe,nak wat camner akak gembira gitu.Allo ucapan akak belum abis lagi ok,last sekali pada boss akak ler kan Mr.Tagaya dan Mr.Kikuchi.
Kot tak dapat pegang anugerah bintang popular dan berucap atas stage (berangan tak hingat) dapat berucap dalam blog sendiri pun jadilah.

4 comments:

Nina Nurziana said...

tahniah!!!

telah jadi follower awak.. nanti follow saye ye.. thanks ;)

Noni said...

hahaha macam anugerah bintang popular aje...tahniah dah sewajarnya akak dapat kenaikan pangkat ni...yelah dah lama keje akaun bukan senang...anyway semoga naik lae jadi executive plak..kita doakan.

Unknown said...

Noni,thanks mudah-mudahan makbul ler doa Noni kan.

Anonymous said...

congratz.. ida.. biler nk banjer nih..? (soklan resmi utk org yg nek pngkt).. :p
~ k.ja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...