Followers

Friday, May 14, 2010

Susuk

Minggu lepas semasa berborak dengan adik ipar,terkeluar citer tentang susuk.Kata adik ipar aku dia tengok siri Al-Kuliyyah TV3 tajuk Susuk.Tetamu jemputan adalah salah sorang Ustaz yang memang menjalankan rawatan secara Islam iaitu Ustaz Sharhan Shafie.Semasa rancangan tu ke udara ada sorang perempun yang hadir di studio dengan rela hati dan berani tampil minta ustaz Sharhan keluarkan susuk berlian dari mukanya.Menurut kata adik ipar aku,wanita tersebut tak sanggup lagi berdepan dgn keadaan sering diganggu dan mimpi ngeri setiap malam.Menurut Ustaz setiap susuk ada penunggu.Rugi betul aku tak tengok masa tu.Adik ipar aku suh aku tengok kat web TV3,maka aku pun tak lepas peluang tengok kat web TV3 .Dari info yang aku perolehi dari web tu aku pun apalagi google ler cari website ustaz ni.so nak tahu lebih lanjut tentang rawatan cara Islam boleh ler jenguk web Pusat Rawatan Sinar Zamdurrani




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...