Followers

Monday, May 17, 2010

Gayat

Video dah lama sebenarnya tapi masa tu aku ni belum pandai berblog kan.Masa ni Azim anak buah aku baru jer boleh jalan dan aku dan family bawa gi Alamanda Putrajaya.Punyalah seronok Azim berjalan tapi yang kelakar tu bila Azim rasa gayat nak tengok bawah,jauh jer sampai menyenget Azim control badan dia kononnya takut jatuh padahal ada pagar tapi yelah masa tu Azim baru 12bulan manalah dia tahu.Untungnyer zaman sekarang kan semua boleh rakam hmm gelagat bebudak ni kdg-kdg melucukan.

video

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...