Followers

Tuesday, May 18, 2010

Berwajah Baru

Apa yang berwajah baru tu hehehe bukan rupa aku.Rupa aku takan berubah,kot nak berubah dari gemuksss ke kurus ler kot (ntah bila ler tu).Yang akan berwajah baru tu kete kesayangan aku ler.Kete aku ni Saga lama dan cat kete aku ni mengelupas macam proses pengelupasan pakai produk pemutihan wajah gitu.Kalo orang perli kete aku buruk,ada aku kisah yag penting aku tetap bangga dengan kete aku yang mak aku gelar Ferrari sebab kat Nilai ni mana ada orang lain pakai kete mengelupas nih.Mengelupas-mengelupas pun aku tetap antar gi cuci kat kedai tau siap vacuum lagik cuma tak leh le suh dorang polish takut luka jari kang,ha aku lak kena tanggung kos gi klinik hehehe.Kebetulan lak ada rezeki lebih sikit maka aku akan laburkan untuk cat kete aku,siap nak tukar spring dan absorber serta menambah aksesori yang seantero dan bersesuaianlah kan.Tak sabar rasanya nak tengok wajah baru Saga aku nih.Pepagi abah dah cakap lepas cat ni gi cuci kedai bolehlah dorang polish hehehehehe.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...