Followers

Wednesday, May 12, 2010

Gemuruh Jiwa,Semangat Membara-

Ha kalo tengok tajuk sesapa yang minat Superman Malaysia mesti tahu ni lirik lagu dia kan.Aku memang minat gilos dgn si Faizal Tahir nih.Biarpun pernah ada kontroversi sikit dulu tapi itu takan merubah minat aku pada suaranya yang mantops.Okeh-okeh aku letak tajuk ni sebab semangat aku tengok perlawanan badminton Piala Thomas semalam antara Malaysia lawan Jepun.Masa Datuk Lee Chong Wei menang tu huh mmg aku suka gilos sampai adik aku cakap bawa bersabar hehehe.Penentuan Juara kumpulan kan so aku lak yang over excited nih.Shila yang baru baik demam pun bersemangat jugak bila mata demi mata diperolehi oleh beregu pertama negara,girang hati aku tetapi cewah ada tapi tu bila Wong Choon Han main nak tak nak aku mula ler nak naik hangin.Abih dah kalo pemain pro berlawan cam aku main badminton sapa tak hangin.Adoii,Shila dah tak sanggup tengok bila Wong Choon Han kalah,aku pun terus tukar channel tv tapi kerana semangat yang membara tukar balik channel tup-tup tgk dah turn Hafiz dan paling tak best kedudukan dah 2 sama.Oh tidak......gemuruh gak jiwa aku ngalah kan atlet bertanding lak aih.Seawal permainan Shila kata naper la si Hafiz ni main cam tak semangat jerk.Geram lak aku nengok,bila set kedua baru Hafiz agresif sikit tapi bila set penentuan,adooi naper lah dgn ko Hafiz Hashim,bagi point dan wat kesilapan pada pihak lawan.Frust giler bila kalah pada Jepun ,satu pasukan yang patutnya Malaysia boleh atasi.Dah macam pengulas sukan lak aku hari ni.Aku cakap dengan Shila nasib baik Kak Long tak gi stadium kalo tak mau Kak long pekik kat Hafiz tu hehehe(berani ker).
Petang ni Malaysia akan bertemu Denmark pada perlawanan suku akhir dan nak tengok pun aku takut sebab kalo dgn Jepun kalah tak tahulah nasib kalo dgn Denmark.Haraplah pemain Malaysia tingkatkan semangat dan bermain bersungguh-sungguh.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...