Followers

Thursday, April 29, 2010

Nak kurus pun mahal

Hari ni aku memang bz tapi sempat gak curi masa update blog aku nih.Bangun pepagi hari ni demam dah kurang,cuma selsema masih ada sesikit.Pepagi dapat sms dari kawan baik aku Cik Sham tanya keadaan aku yang demam semalam tu.Berbalas sms ler pulak pepagi nih.

Semalam abah beli kan aku Yong Tau Fu sebab aku dah hilang selera makan.Aku makan sikit jerk mmg betul tak selera,abah kata kena sebulan camni harus Kaklong slim hehehe.

Sebut pasal kurus nih ada member kat opis suggest satu produk dari Nu Skin iaitu TRA.Memang berkesan sebab dia dah kurus tapi yang tak sanggup tu harganya RM 4,800.00 bukan RM 400 okeh.Oh tidak tak mampu ler aku nak beli dengan harga yang macam tu.Biarlah aku cuba cara lain.

Mak aku kata dah boleh bayar downpayment kete baru tu hehehe.Aku nih kan kerani cabuk jerk mana ler mampu nak beli yang memahal ni.Bukan takat fikir sekali,beratus kali fikir jugak.

Hmm nak kurus pun mahal.....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...