Followers

Monday, April 19, 2010

Colorful Nite-Annual Dinner 2010

Tahun ni Annual Dinner masih lagi di Pan Pacific KLIA dengan tema Colorful Nite.Maka berkaler-kaler ler baju dorang.Malam dinner ni lah kalo nak tengok sumer org melaram sakan especially indonesian workers mak aih dorang dah mcm artis.





Pembukaan malam tu persembahan paper doll tarian Latin dari Ika Fancy group.Bukan takat seksi tapi seksa amat,aku lak sampai lupa nak snap pic dorang.Ni pun gambar dari camera Ms.Yap,ada sorang lagi gambar cam leader dorang untuk tarian ni Ms.Yap pun tak sanggup snap agaknya hehehe.



Gambar stage malam dinner yang aku snap dari jauh




MC malam tu Shamsul Ghau-ghau,tabik spring betul memang best,meriah betul dinner mlm tu.


Yang sama kaler oren dgn aku tu Kak Sal dan yang lagi sorang tu dari Production Plant 1,Along Norizan.Masa ni senyum sakan lagik maklumlah baru sampai jerk


Ni pinggan aku,sikit jerk aku makan.Gambo sebelum makan aku lupa snap dek kelaparan tapi baru jerk makan sikit dah berhenti,org nogori kata tak sodap.Yang sodap pun Salad,sup lobak merah tu dan dessert.


Muka aku yang tak berapa nak senyum sebab makanan malam tu kureng sikit.Cuba tengok pinggan aku yang masih tak clear tuh...



Shamrin Fotograf tengah perform,nasib aku control kalo tak mau aku jerit satu ballroom tu hehehe.Suara perghh mantap beb tak berubah.




Yang ni dengan geng dept dulu.Dulu aku kan kat Accounts Dept sebelum transfer ker Sales.Aku nyer ex Supervisor Ms.Kaw dan Kak Noor yang mmg close dgn aku dari aku mula keje kat TDK.Tahniah Kak Noor dpt Samsung Washing Machine auto tu....aku malam tu tak bertuah cuma dapat makan jerk


Hmm yang ni lak dgn kenkawan dept lain,yag baju coklat tu receptionist company Queen,congrats dapat 2nd prize for karaoke malam tu,suara Queen mmg best maklumlah org Sabah bah.Sebelah Queen tu Kak Yus kawan rapat jugak dari HR Dept,yg tengah tu aku tak kenal sgt maybe dari production ,yang sebelah aku tudung hitam tu,Kak Bed dari QA dept




Hmm jejaka yang tinggi lampai dah hensem bergaya tu  local manager utk dept aku ler,Mr Lee.
Yang lagi 2 org tu pun satu dept,Kak Sal & CS leader Ms.Yap


Dengan frenz satu dept Devi,Kak Sal & Ms.Yap





Posing lagik sebelum balik dengan kenkawan aku
Devi,Kak Sal,secretary Mrs.Yam


First time aku dapat bergambo dengan artis nih,Shamrin Fotograf,tengok real hmm hensem ko,yang best tentang Shamrin tak sombong dan suara masih mantap.Ni kalo Mr.BF tengok harus makan hati hehehehe.

1 comments:

Noni@Anne said...

hahaha colorful pictures...Devi nampak lain...Ms Kaw nampak kurus plak.
anyway glad you all enjoy...suruh kak sal wat kek dah dapat oven tu...abg rosley tiap tahun bertuah aje...
Tapi pesal la pakai pondan wat show? macam x de benda lain ke? hisss seksi bangat kan? x patut..ni mesti kes budget murah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...