Followers

Thursday, April 22, 2010

Skin79 BB Cream

Sejak ada Pua yang sememangnya pernah belajar makeup,maka opis aku telah dilanda sessi grooming.Pua tak lokek berkongsi tips untuk makeup.Ada satu mende yang pertama kali Pua demo kat kitaorang betapa magiknyer satu cream ni yg dipanggil BB Cream.Oleh kerana aku sudah terbekenan dgn hasilnya maka aku dah beli satu.Yang aku pakai ni BB Cream GOLD sesuai untuk kulit yang kering atau kombinasi dan yang 30an keatas kan.Puas ati betul.





BB Cream ni ada org panggil ‘krim ajaib’ sbb die mampu memperbaiki kulit dan membuat make up menjadi lebih mudah. beza antara BB Cream dan produk kosmetik lainnya, BB Cream adalah kosmetik sekaligus perawatan kulit. Produk foundation lain kebanyakkannya hanya krim asas semata-mata tp tidak merawat kulit, tp BB Cream melakukan keajaiban dengan memperbaiki kulit.


Keajaiban pertama adalah sebagai essensial krim, menutrisi kulit, tegangkan dan menghaluskan kulit sehingga tampak selembut sutera...


Kedua sebagai sunblock, dengan SPF-25 yang melindungi kulit dari sinar UV yang dapat menyebabkan bintik hitam di wajah





Ketiga sebagai alas bedak, membantu memperbaiki masalah kulit dan melindungi wajah dari bahan bahan kimia berbahaya produk make up lain.



Dan keajaiban terakhir adalah sebagai foundation yang membuat make up tampak sempurna dan wajah tidak

berminyak sepanjang hari.Sesuai untuk semua jenis

kulit, tidak menyumbat pori pori dan sgt best di gunakan setiap hari.


Jadi BB cream bukan hanya alas make up tapi skin care
make up.
Disebabkan keajaiban BB Cream ni,kat opis aku sekarang sumer dah mula pakai BB Cream.Masa dinner ari tu mmg aku x der pakai foundation cuma pakai BB Cream dan touchup dengan compact,hasilnya memang menakjubkan,dah tak nampak parut aku kat muka.Sekarang hari-hari aku gunakan BB Cream masa gi keje.Thanks pada Pua yang rekomen kan BB Cream ni.
 

Ni hasil pakai BB Cream

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...