Followers

Wednesday, April 7, 2010

Geramnya aku.....

Hari ni dalam pukul 10.30 pagi salah sorang adik aku sms marah-marah kononnyer aku salah isi borang nak claim duit peralatan jantung abah pada Hal Ehwal Veteran Angkatan Tentera.Dengan kadar segera lebih cepat dari masak maggi aku terus reply sms adik aku.Yang sebenornya info yang aku dapat masa call bahagian pencen tentera ni ,staff sana suh aku download dari web ATM borang yang adik aku kata salah tu.Inilah masalahnya kalo berurusan dengan gomen.Bukan sengaja nak perleceh tapi ni bukan kali pertama berlaku sebelum ni pun pernah tapi kes lain.Terang-terang aku bagitau nak claim peralatan untuk jantung yang hospital tak dapat sediakan masa abah nak wat operation tu,borang yang staff tu suh aku download untuk claim peralatan seperti kerusi roda atau tongkat.Dah lah kena antar borang tu kat KL,mau idaknyer adik aku mengamuk.Yang pasti bukan salah aku .Nasib baik adik aku cepat sejuk lepas aku bagitau hal sebenornyer.Dalam 1.10 tengahari abah call beritahu,dah ambik borang yang betul.Pastu si kecik Azim sibuk nak cakap dengan Maklong.Dengan pelatnya Azim tanya "Adong wat per tu".Memang susah Azim nak sebut Maklong,Adong pun adong lah jangan panggil dugong udah ler.Hati yang tengah panas dan geram jadi sejuk bila dengar suara anak buah kesayangan aku nih.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...