Followers

Tuesday, April 13, 2010

Tag dari Mimy

Tag dari Mimy,

Tag dari Noni belum sempat berbalas lagik,ari dapat tag dari Mimy tentang lesen memandu,kena jawab nih,lesen den bukan lesen terbang.

Adakah anda mempunyai lesen memandu?
Ada lesen D,nak amik kelas B dah sah aku tak reti bawa motor

Bilakah anda mengambil lesen memandu ?
Ketika umur muda remaja 19 tahun gitu,pastu lesen aku peram sbb x der kete,renew jerk setiap tahun ,tahun
lepas aku baru drive semula

Berapa lamakah pengalaman memandu anda ?
Aku pengalaman peram lesen lagi lama dari pengalaman memandu,drive baru setahun tu pun skrg drive auto.

Pengalaman pahit ketika memandu ?
Nak kata pahit pun x berapa pahit ler jugak,owner kete yang langgar belakang kete aku,siap marah aku minta ganti rugi,dgn berani aku melawan last2 dia blah hehehe.

Pengalaman Manis ketika bawa keta ?
Yang manis tentu sekali masa memula drive semula setelah lesen aku diperam begitu lama.Senang nak kemana-mana.

3 tabiat ketika memandu
1. Sama cam Mimy aku tak reti drive pakai kasut padahal aku drive auto.
2.Setiap kali selisih dgn lori atau trailer aku jadi seram sejuk,meremang bulu roma,cam fobia tu...
3.Selalu lupa on lampu keta bila dah malam terutama kalo jalan yang aku lalu tu lampu jalan memang terang benderang.

3 pantang time aku memandu
1.Aku pantang orang drive kat lorong laju tapi drive slow cam gi makan angin tepi pantai
2.Bila lampu merah baru jerk tukar hijau,org belakang dah hon,ingat aku drive Ferrari ker
3.Org potong belah kiri dgn lajunya,sebab buatkan aku terkejut

So dah abis bab aku menjawab tag Mimy,aku tak dapat nak tag kenkawan yang memandu sebab dorang tak der blog,yang ado pun Noni jer,so Noni apalagi bila free wat ler.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...