Followers

Monday, April 19, 2010

Tag dari Mimy -Apa ada dlm handbag

Oleh kerana aku salah sorang followers blog Mimy maka aku pun teruja nak wat tag apa dlm handbag ni.Kalo tak silap dlm rancangan Fuhh... ada dorang selongkar beg artis kan.




Ni handbag aku untuk keje jenama Polo.Aku dari dulu,kalo beli bag untuk keje jerk mesti warna hitam naper ntah lepas ni nak kena try kaler lain lak aih.




Ni purse aku jenama Leno maklumlah aku kan dealer,dah lama aku pakai purse ni dah nak masuk 5 tahun tapi still nampak baru dan ok (promote sikit).Isi dalam tu biasalah aku nyer segala kad yang ado cam Medical Card,Tesco Card,ATM,Anakku,Dental Card,Bonuslink,kad kredit aku x der,lesen memandu,IC & of course duit aku ler.




Mende yang paling penting,kira cam nyawa gak lah tentu sekali Handphone aku,walaupun bukan secanggih Blackberry or IPhone pastu charger yg memang aku bawa gi memana pun dan pendrive aku.





Lagi mende yang ada dlm handbag aku tisu ,ID card keje,kira cam aku nyer punch card ler ni.Pastu kupon makan kat kantin,untung gak company bagi kupon ni walaupun sebulan hanya RM 44.00 tapi boleh save duit aku gak pepandai lah bajet kan.Kunci yang ada keychain kartun tu kunci drawer dan kunci locker aku.



Ni jerk makeup yg selalu aku bawa gi memana selalunya lipstick tu mmg bertukar tapi that day aku bawa Avon Lipstick color Naked Truth,Avon Simple Clear Mascara utk mata sentiasa nampak segar dan bulu mata nampak lentik semulajadi,Compact  utk touch up Garnier Visible Compact



Tulah serba sedikit apa yang ada dlm handbag aku.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...