Followers

Monday, April 12, 2010

Citer lama tapi tetap dlm ingatan



Gambar ni dah lama sebenarnya tapi masa tu aku nih belum ada blog so aku upload gak kali nih.Annuar Dinner tahun 2004 dgn tema 70an.Ada lah pertandingan antara dept,ntah macam mana  aku join kenkawan lain wat persembahan menari dah menyanyi lagu 70an.Lagu Jay-jay tajuk aku dah lupa tapi beat mmg rancak  ler.
Nama group kitaorg Dancing Queen.
Siap gi sewa baju dgn rambut palsu kat Ika Fancy Group tu hehehe.Adik aku cakap dah mcm David Arumugam Alleycat.
Mula tu 4 org tapi last minit Noraida tak dapat join group sebab disahkan pregnant so tak leh ler menari rancak.

Yang paling lucu time nyanyi tu microphone tak bunyi,elok dah abis menari dorang bagi peluang wat lagi sekali ,aku dah cungap tak leh nafas penat menari,nyanyi pun sore dah tak kuar hehehehe.Walaupun tak menang dapat gak wang tunai saguhati yang kitaorang abiskan gi makan seafood kat Bagan Lalang.Macam-macam kitaorang order nak abiskan duit yang dapat tu.Penuh meja kitaorang time tu.Bayangkan lah Aku,Noni dan Atie kena abiskan sumer tu.



Dari kiri AT,aku dan Noni
Kononnyer aku ni lead singer nasib baik rambut tak tanggal.
Harun Salim Bachik tengah interview


Ha Noni betulkan rambut palsu yang nak tanggal hehehe.AT dah nyorok belakang Harun Salim Bachik


Tulah tahun pertama dan terakhir group general office wat masuk persembahan.Pastu x der lagik.Sampai ada yang tak kenal kitaorg malam tu hehehhehe.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...