Followers

Monday, April 30, 2012

Harijadi yang berbeza

Alhamdulillah,sekali lagi tahun ini aku berpeluang menyambut hari ulangtahun kelahiran.Tiada sambutan besaran-besaran,tiada lagi ucapan dari orang tersayang seperti dulu.Tapi ada sesuatu yang lebih beerti dari semua tu.

Masih ada ramai lagi yang menghargai aku,menerima aku seadanya dalam hidup mereka.Sentiasa bersama aku dalam suka dukaku.Rakan-rakan,keluarga,sedara mara yang banyak bagi sokongan dan mendoakan aku.Terharu gak dibuatnya tapi ini kenyataan.

Lagi bertambah beerti aku kini berlainan dari selalu,berlainan sejak aku diberi hidayah itu.Setiap hari aku cukup rasa terisi,jiwa ku yang kosong terubat.Cinta dan rindu yang bertambah kuat ketika aku mula meneliti setiap bait surahmu.Hadiah paling bererti dalam hidup aku.Hidup terasa cukup indah.Syukur padamu Ya Allah kerana memberi aku peluang bernafas lagi.

Setiap kekusutan sudah terlerai.Semalam aku,mak,abah,anak buah aku Azim dan adik ku Zalie keluar makan.Terima kasih lah adik aku yang sorang ni belanja kakak mu ini.


Alhamdulillah,rezeki juga ada dalam kenaikan gaji dan juga rezeki lain yang aku terima.Setiap kali di Hari jadi aku sentiasa ada sesuatu yang aku mohon.Kali ini apa yang aku pohon biarlah menjadi rahsia,hanya Allah yang mengetahui segalanya.Entah kenapa tiba-tiba aku bersuara pada mak petang tadi,aku seolah tidak sabar untuk menyambut Ramadhan kali ini.


Pada semua yang mendoakan aku,terima kasih,mudah-mudahan Allah juga memberkati kalian sebagaimana doa kalian pada ku.

 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...