Followers

Monday, May 21, 2012

Cik Da,Kak Nah & Jase

Hari ni curi-curi masa update blog aku nih.Kalau terus di biarkan nanti berhabuk debu lak.Wokeh kita mula cer citer ari ni.Minggu lepas aku berpeluang jumpa kawan sekolah di Tesco Nilai.Pertemuan yang tak dirancang sebenarnya tapi pertemuan yang singkat tu memang menyeronokkan sebab dah lama tak jumpa.Dengan sapa aku jumpa tentu sekali ahkak ku Maznah dan Jase Jamin serta baby Aduqa & si cilik yang sering mengeluarkan kata-kata indah Endiqa.Terkebil-kebil mata baby Aduqa kena cium dengan cik Eida kan.Hahaha geram tengok Aduqa.Itu belum lagi Kin atau Mak Jah join sekali.Agaknya bilalah lagi dapat berkumpul ramai-ramai macam dulu.Rindu lak suasana tu.

Bila dah berjumpa tu biasalah macam-macam citer yang dikongsi,suka duka memasing lah kan tapi masa mencemburui kami,tak puas rasanya berborak,Kak Nah ada mengundang aku ke rumah nya,insyallah biarpun aku tak pernah memandu luar pada Nilai,aku kena gagahkan jua,bak kata adik aku...hati mau berani lah Kak Long.

Untungnya aku ada sahabat yang cukup memahami.Em...bila aku teringat satu kisah lucu zaman sekolah yang kami bualkan aku tersenyum sendiri.Kini aku faham kenapa dan mengapa,lawak antarabangsa betul.Apa kisah tu biarlah aku simpan sendiri.
Kak Nah & Jase andai ada baca blog ni,tq so much kerana sudi berkongsi suka-duka Eida ni.Love both of u.



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...