Followers

Monday, April 23, 2012

Bila Cik Da ke gym

Hah kesibukan beberapa hari menjadikan aku tak sempat nak update blog.Ada orang cakap kasarnya bahasa asyik sebut aku .Camni lah dik non,akak ni asalnya Kedah,kalo belah sana memang biasa guna aku hang ni.Sebenarnya idaklah kasaq bunyinya..ha da campur loghat Perak pulak.Dalam tafsir ayat pun ada guna aku kan.Aku ganti nama diri.

Sebenarnya citer patut post bulan March,hujung bulan tapi jenuh ler aku nunggu adik aku yang sorang tu transfer gambar dari BB dia ke laptop.Aku idak ler ada BB ni ,pakai handphone cap ayam jerk tapi syukurlah kan sib baik ada handphone.

Ok berbalik pada citer,kisahnya plan nak pi jogging dan bawak anak buah aku Azim pi kayuh beskal kat Pullman Lakeside Putrajaya.Separuh jalan tepon abah berdering,alamak Mak Njang ada depan umah.Apalagi adik aku Zali terus ajak Mak Njang pi sekali,kitaorang tunggu kat tepi jalan .Dah nampak keta Mak Njang,berdesup kitaorang pergi.Tapi hujan turun selebat-lebatnya,maka tak leh jogging,Azim tak leh kayuh beskal.

Dah tak tau nak pi mana,kitaorang pun merayau kat dalam Pullman tu,maka ada sesuatu yang menarik hati kitaorang semua.Apa tu ha kemudahan gym,sauna,stim bath,indoor swimming pool,surau,bilik mandi,aerobik floor dan bermacam lagi lah dengan harga yang cukup berpatutan.

Citer banyak tak mau sila lihat gambar aku yang teruja di gym dan posing jap kat balcony swimming pool.Mak Njang dah kata,plan cepat kita family gathering cara sihat sini.Wokeh maka,planning pun akan bermula tapi yang penting aku dgn adik aku dah plan dulu nak pi workout berdua.Pergh semangat tu.Haruslah kan nak sihat maka kena bersenam serta memanjakan diri dir Spa atau sauna kan diri memecahkan lemak-lemak terkumpul ok.

Kat balcony swimming pool

Dalam dok mengayuh sempat lagik posing

Hah Azim dah jadi personal trainer Maklong

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...