Followers

Tuesday, June 22, 2010

Web Ustaz Sharhan-Rawatan Islam Zamdurrani

Semalam ada beberapa orang yang YM aku bertanyakan tentang link Ustaz Sharhan.Wah tak sangka lak ramai gak yang berminat untuk mendapat info tentang ustaz nih,jenuh juga lah aku nak reply sumer email dan ym tu.Hm post aku dalam blog yang paling mendapat sambutan tentu sekali adalah tentang sihir ni.Info yang aku nak kongsi dengan semua orang yelah kadang-kadang ada yang tak sempat nak tengok tv atau terlepas rancangan tersebut kan.Jadi untuk memudahkan sesiapa saja yang berhajat untuk mendapatkan link Rawatan Islam Zamdurrani,link tu aku dah add kat blog aku ni kat Eida Favourite tu.Ha klik jer kat situ,nak alamat ker ,no tepon ker sumer ada kat web tu yer.Mungkin post aku tentang sihir tu dapat membantu pada yang memerlukan bantuan,alhamdulillah.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...