Followers

Friday, June 4, 2010

Azim di Zoo




2 minggu lepas,adik aku Izad bawa isteri & anak gi jenjalan kat Zoo Klang.Azim nih memang sukakan binatang.Channel favourite Azim pun Animal Planet.Kalo Azim tengah mengamuk buka jerk Animal Planet,macam ada suis otomatik tengah menangis kuat pun dia boleh berenti nangis.
Izad kata Azim memang gembira betul bila sampai kat Zoo.Bila datang rumah mak,apalagi menceceh mulut dia bercerita kat atuk dengan Wan.Bila nampak aku jerk Azim terus cakap "Adong (nada pelat panggilan Maklong) ada Badak pastu dia ketawa suka,alamak cam perli aku jerk nih.



Berkerut kening tengok Seladang


Seladang


takut...takut ,Azim takut unta tu cium dia



Apalagi snap ler gambo cepat,dah penat senyum nih


Selamba jer si Azim dgn ular


Nak Bird kata Azim,nasib baik tak leh langkah kalo tak ada gak Flamingo yang arwah hehehe.


Berani betul anak buah aku nih,
Izad pun tak rasa geli ker eee



Ternganga mulut tengok Bird


Alamak Kuda ni usha lollypop aku ler


Nak rasa ker.....


Haus betul .......

aku suka gambar ni,Pak belang tengah santai tu

ko pun nak lollypop jugak ker

Azim kata Adong ,nih badak alamak dia cam perli aku jerk


Apalah yang ko tenung muka badak tu Azim

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...