Followers

Friday, March 25, 2011

Kucing Tiada Tikus Menari.....

Hari ni company aku ada Kick Off Meeting untuk term akan datang,kesemua eksekutif level ke atas kena gi,so aku yg bukan eksekutif ni,kena dok kat opis diam-diam wat keje ok.Ada gak Eksekutif lain yang tak dapat gi ada tugas lain agaknya.Dorang ke Nilai Springs Resort Hotel.Wah lunch nanti harus makan sedap,makan kat hotel ler katakan.Bila kucing tak der apalagi tikus menari ler jawabnya kan tapi takderlah sampai menari hip-hop ker.Sebut pasal tikus ni pepagi masa sampai opis,ada satu bau yang kurang menyenangkan kat opis.Aku bertanya dengan kenkawan korang ada bau tak.Dorang sumer pun tercari-cari apa yang berbau tu.Sedang asyik jenguk-jenguk aku pun tengok bawah meja aku,alamak ada tikus mati jerit aku yang sememangnya cukup geli dengan menatang itu.Dengar saja tikus mati,Mr.Ng,salah sorang colleague terus naik duduk atas meja dia hahaha penakut rupanya Mr.Ng dgn tikus,kitaorang sumer tak sangka dan terus ketawa.Sampai dah confirm aku cakap tikus tu mati baru Mr.Ng berani turun duduk kat kerusi hahahaha.Yang aku pelik tu macam mana tikus tu boleh masuk ker opis ni.Nak kata opis bersepah tak der pulak bahkan opis kitaorang memang bersih siap dengan karpet ,pewangi bagai serta selalu kemas kerana setiap minggu ada 5S.Nasib baik aku tak terpijak badan tikus tu eeee geli rasanya.Kak Pah cleaner kat opis dah ambik buang tikus tu,apalagi aku mula ler sembur Febreeze nak bagi hilang bau,tak der lak pulak pewangi sembur,Noni kata letak jerk perfume Kak Ida tu hehhe uik perfume akak tu Bvlgari tu kang akak yang menitis airmata kena beli perfume baru hehehe.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...