Followers

Tuesday, June 28, 2011

Kick Off Meeting

Buat pertama kalinya,Kick Off meeting untuk Sales Group melibatkan CS dan juga CP staff kat Nilai ni.MD baru Fukui san yang nak semua buat presentation.Masa memula tu sebelum melangkah masuk ke Conference Room memang rasa seram sejuk tapi lepas tengok Fukui san,my boss Tagaya,Kikuchi rasa gemuruh tu kurang sikit.Bila tiba giliran CP group iaitu Noni,Tung dan aku,alhamdulillah kami bertiga dapat melakukan dengan baik dan rasa lega.Nasib baik aku dapat atasi rasa gemuruh tu kalau tak tak tahulah apa yang terjadi dan ntah apa yang aku cakap nanti.Idea nak cakap apa pun datang secara spontan tanpa latihan seperti CS group.Aku kongsikan gambar-gambar sekitar kick off meeting ni.


Asean Sales MD ,Fukui san tgh buat presentation


Memasing tengah kusyuk


CP Group -Yg tudung biru tu aku ler dgn Tung Dan Noni

Tengah wat presentation dah rupa nak menangis pun ader

Concentrate...jangan tak concentrate..:)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...