Followers

Tuesday, June 28, 2011

HappY Birthday to my lil Sis

Ni delay post memandangkan aku agak bz beberapa hari ni,21hb June yang baru lepas ni merupakan birthday adik aku yang bongsu Shila.Pepagi aku sms ucap pada adik.Satu-satunya adik perempuan yang aku ada.Teman suka duka dan teman bergaduh manja pun yer juga.Biasalah adik-beradik kalau tak gaduh-gaduh ni tak meriah hahaha tapi jangan gaduh tahap luar biasa dah ler itu kira bahaya.

Hm dah 29 tahun umur Shila.Terasalah ketuaan melanda aku nih.Yang paling best birthday adik aku ni sama dengan Putera William anak Lady Diana tu.Tahun pun sama.Sesaja jer aku gurau dengan Shila ko dah email William ker bila nak buat birthday party.Yang paling meraih adalah suprise birthday party dari colleague dan management di opis adik aku kat KL nun.


Shila kata memula tu colleague dia beritahu ada sesuatu tentang kerja dan perlu jumpa orang besar syarikat.Dengan hati yang berdebar dan bagai jantung nak luruh kata adik aku,dia ke satu bilik seperti yang diarahkan,buka jerk pintu dapat Suprise dan lagu Hepi Besday...hmm rasa mcm tak percaya katanya dan buat adik aku terharu sangat.


Aku belum sempat cari hadiah untuk adik aku ni maybe this week.Happy Birthday sis,walaupun kita selalu gaduh-gaduh manja biasalah adik-beradik kan,Kak Long sayang adik dan doakan yang terbaik buat adik dan....impian yang satu itu insyallah akan kita sama-sama laksanakan sebaik mungkin.


My lovely sis....Shila

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...