Followers

Tuesday, May 24, 2011

Geram jangan engkau geram

23hb merupakan hari Air Asia wat big Sale,domestik semurah RM 6.10 saja ok.Destinasi lain pun ada yg murah yang jadi masalahnya aku heran macam mana orang lain senang jerk boleh booking tapi aku dan beberapa rakan naik lenguh jari tapi yang kuar error,kalu macam ni baik tak yah wat offer.Yang pelik tu kalo hari yang tak der offernya fare senang lak tak der error langsung.Motif terjadinya perkara ini hmmm offer ni benar-benar wujud atau tak.Sama gak dulu aku cuba dapatkan freeseat dari awal sampai sudah tak dapat.Kitaorang belum pernah pergi Kota Kinabalu kecuali adik aku Zalie.Ni tengah geram sebab tak leh booking lagi dari tadi pastu adik yg sorang lagi pun turut mencuba tapi hampeh(bak kata orang nogori).



Semalam ada sorang kawan aku sampai tak gi lunch punya ler nak booking awal tapi sampai hari ni tetap tak boleh book tiket lagi ok.Hari ni bila aku tengok kat banner offer seperti kat atas yang sold out adalah tiket ke Tokyo.Kan senang kalo Air-Asia wat jerk promosi gi Japan tak yah offer destinasi lain.Ish ini sudah menimbulkan marah...bawa bertenang ,sabar...sabar.
Bak kata adik aku sapa yang nak pergi tempat yang ada radiasi tu.Bila tengah rasa geram ni teringat lak lagu lama tu geram jangan engkau geram.Kalo lah KK tu dekat boleh naik feri cam gi Langkawi tu tak der lah susah payah nak booking tiket yang offer tapi asyik error ni.Huh menci betul...camni kena tukar plan dari A ke plan B ler pulak.Mana destinasi pilihan kitaorang family nak bercuti kali ni hmm tunggu..

 

2 comments:

CaDLyNN said...

wah...nak pi kk ye...ramai sgt berebut nk dptkn offer ni..

Unknown said...

mmg betul susah sgt nk dpt tiket

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...