Followers

Tuesday, March 2, 2010

Plan cuti

Dah beberapa hari tak update blog nih,kalo boss approve maka 12hb 3 ni aku mula cuti sampailah 15hb 3.Kemana lagi kalo tak balik kampung,di Sungai Petani.Belum balik lagi dah terbayang Laksa,Bihun Sup Utara,Mee Udang Penang camner lah badan nak kecik hehehe.Anak Cousin aku kahwin jadi kena ler balik,dulu anak dia yang sulung kahwin kami sekeluarga tak dapat balik. Sebut pasal kenduri kahwin ni satu sebab aku malas nak gi tak larat jawab soalan cepu emas sedara mara " bila nak kahwin",kalo sorang dua yang tanya tak per jugak ni yang mana jumpa sumer tanya.Dah cam artis kena soal dgn press.Aku pun apalagi bagi statement CT Nurhaliza dulu ler "No komen " hehehe.Kadang-kadang tu senyum kelat jerk .Bukan boleh jawab tak da sapa yg nak sat lagik ada lah yang tetiba nak jodohkan aku dgn org tu ,org ni ohhhh tidak...camner pun biar aku cari sendiri. Lagi satu mulalah dalam kepala ni nak pakai baju apa,nak bawa handbag mana hehehe ngalahkan datin lak.Kalo gi shopping mata tu asyik nak pandang kasut,handbag,aksesori. Yang paling best hotel penginapan aku kat SP tu bebetul dekat dengan shopping mall Parkson Grand,abislah duit den kali nih.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...