Followers

Tuesday, February 2, 2010

Emerald Collections satu permulaan

Deco Umbrella
Gelang Kristal
Bisnes kecil-kecilan aku dah pun bermula cuma laman web belum sempat dikemaskini,barang pun ada yg belum sempat masuk dalam web dah abis.Alhamdulillah.Emerald merupakan nama yang dipilih oleh adik aku ler ,Shila.Buat permulaan Emerald Collections menjual aksesori wanita,deco umbrella insyallah akan datang ada pelbagai lagi produk.Setiap apa yang kita buat memang ada risiko tapi selagi kita tak berani menghadapi,kita takan kemana.Prinsip aku mudah,pekak kan telinga akan pun orang nak kata yang penting kita tahu apa yang kita buat.Mujur masih ada kenkawan yang selalu bagi moral support terutama dept aku lah.Family juga menyokong usaha aku.Aku ingin merubah segalanya,sesuatu yg pernah aku mulakan dulu tapi cuma separuh jalan,kali ni aku takan menoleh ke belakang lagi. Ada juga yang berminat untuk menjadi pengedar produk kami dan itu diluar jangkaan aku maklumlah bisnes baru mula dan ini membakar semangat aku dan adik aku yang bertungkus lumus merealisasikan Emerald Collections.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...