Followers

Monday, January 18, 2010

Tahniah Noni & Wang

Jumaat lepas,kawan opis Noni selamat melahirkan baby sulung tepat jam 11.00 pagi.Dah tentu sekali baby girl.Aku turut gembira kerana akhirnya usaha Noni untuk mendapat cahayamata berhasil.Aku percaya dengan lahirnya permata hati yang bernama Nur Haniz ni terubat segala penantian Noni selama ni.Indah sungguh nama yang jadi pilihan Noni dan suami.Bukan hanya aku bahkan satu opis dan kenkawan yang lain turut merasa gembira.Bukan itu saja lagi sorang kawan opis,Wang juga turut meraikan kedatangan orang baru di akhir tahun 2009.Wang pulak dapat baby boy.Kegembiraan berganda di Sales Office.Cute betul anak dorang hmm bila lah agaknya aku ni akan ada anak sendiri,hmm tetiba lak sebak.Jodoh aku ntah bila.Sekarang ni kasih aku tertumpah pada anak saudara Azim Haiqal yang aku tolong jaga dari baru lahir sampailah sekarang.Apapun aku kini bergelar Auntie Eida pada si comel Nur Haniz,emm kira cam dapat anak buah ler jugak sebab Noni aku dah anggap macam adik sendiri.Pepagi tadi dah email Kak Yus,tanya bila nak gi Muar hehehe,tak sabar nih..

Permata Hati Noni

Baby Mr.Wang

2 comments:

Noni said...

Kak Eida, hehehe comel gak anak Wang...apa nama? baby saya dah baik kuning...tu le yang letih sgt sampai nak fb ke email x sempat...nak angkat call pun malas...

Unknown said...

anak Wang akak luper lak tanya nama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...