Followers

Wednesday, February 10, 2010

Macam-macam hal

Minggu lepas kete aku rosak,kali mmg parah ler jugak,gearbox ada masalah hmm nak wat camner kete lama.Sekarang masih ada kat workshop.Pendek langkah aku dibuatnya tak der kete ni.Gi ambil barang kat supplier pun terpaksa ajak abah.Biasalah kalo gi dengan abah kalo tak kena bebel tak sah walaupun segala kos aku tanggung.Maklumlah nak memastikan pelanggan berpuas hati dengan barang yang aku jual so proses pemilihan aku dan Shila memang cerewet sikit.Lainlah kalo ambik terlalu banyak itu dah tak masa nak pilih lagi. Ada sesuatu yang aku tak sangka singgah di pendengaran aku semalam.Mula tu memang rasa sedih tapi orang lain tak tahu kisah yang sebenar,aku biarkan saja,aku percaya satu hari kebenaran akan terbukti cuma bila ada orang yang bertanya aku menjelaskan perkara yang sebenar.Aku tetap seperti biasa tak pernah menyalahkan sesiapa.Manusia takan pernah sempurna takan pernah tak melakukan kesilapan jadi biarkan saja.Selagi hidup macam-macam hal kita akan tempuhi bila kita menempuhi setiap fasa dalam hidup.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...