Followers

Monday, December 28, 2009

Perancangan 2010

Tinggal beberapa hari lagi 2009 akan meninggalkan kita.Bila tahun baru akan ada azam baru camtu juga dengan aku.Azam yang belum tertunai akan aku cuba sedaya mungkin untuk mencapainya dalam tahun 2010.Terlalu banyak dugaan yang aku tempuhi sepanjang tahun 2009. Alhamdulillah,aku kini kembali sihat,bersemangat dan insyallah pada tahun 2010,apa yang aku rancangkan sebelum ini akan bermula.Semuanya perlu perancangan yang rapi sebelum ianya bermula.Tentu sekali bisnes online yang dah lama org lain pelopori.Aku biasa berniaga tapi sebelum ni hanya dengan cara biasa,masa tu belum pandai berblog.Salah seorang rakan opis Noni pun sudah memulakan online bisnes,pernah gak aku beli salah satu produk tapi terus melalui Noni ,bagus gak produk detox patch tu.Maklumlah aku jarang bersenam,jarang berpeluh maka segala toksid dalam badan sekali tampal detox patch tu hitam pekat toksid yang keluar,patutlah berat jer rasa badan sebelum ni. Sekarang ni aku dan adik aku dalam proses memilih pembekal jadi insyallah mungkin dalam bulan January,Emerald Collections akan dilancarkan. Selain bisnes ada juga sesuatu yang masih dalam perancangan,insyallah jika semuanya berjalan lancar akan aku khabarkan pada semua .Semoga apa yang aku rancangkan akan jadi kenyataan.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...