Followers

Monday, July 25, 2011

Kegilaan...shopping mekap

Baru-baru ni adik aku pergi shopping produk Stage yang tengah hangat offer tu kan,balik rumah dok tunjuk lak kat aku lipstick,eyeshadow,foundation,lipgloss..punyalah sakan dia shopping.Tahap keterujaan aku telah melanda maka aku telah memesan beberapa lipstick dan lipgloss.Bak kata mak,amboi sakan.Aku memang suka mekap cuma sejak akhir-akhir jarang mekap.Stage ni produk ala-ala M.A.C lah jugak kan.Beli dari butik Stage tau untuk memastikan beli yang original.Yang best kaler lipstick dan lipgloss memang cantik,yang tak cantik itu adalah bila SA kat butik tu beritahu tak der stok...uwaaaa nangis cenggini.

Tak kira adalagi beberapa lipstick,lipgloss yang aku belum dapat dan idamkan.Sekarang ni trend warna merah terang ada berani ker nak cuba dah lama aku tak pakai kaler merah ni.Kalau mekap ala2 klasik tu hmm kaler merah adalah sesuai kan macam orang zaman dulukala.Bukan setakat lipstik aku dah ada Stage Photo Pro Foundation code Take 3,dan dah tentulah aku kena ada produk yang lenlain jugak.Siap pesan dengan adik lenkali nak pergi Stage ajak kaklong sekali mana tahan asyik suruh adik aku jerk tolong beli.Maka adik aku cakap sebelum pergi baik calling-calling dulu Stage,buatnya pergi terus tak der stok bukannya dekat jauh kan.Maka sepantas kilat aku mendail dengan penuh harapan tapi jawapannya lipgloss dan lipstick kaler yang aku nak out of stock.Maka tak jadi gi Mid Valley kan.


Gambar aku belum sempat nak snap lagik nanti aku snap gambar produk Stage aku yer.Lipstick yang aku ada setakat ni adalah Lipstick Midsummer Mauve,Lush Lotus,Apricot Angel,Audrey.Lipgloss pulak Pandora,Photo Pro foundation Take 3,yg banyak koleksi Stage adalah adik aku Shila.Ada lagi beberapa warna yang aku nak tapi masih out of stock so kena tunggu & harap tu ada promosi lagik lah kan.



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...