Followers

Monday, September 6, 2010

Selamat Hari Raya Aidil Fitri

Hari ni hari terakhir aku bekerja sebelum cuti raya.Company bagi cuti mula dari 9 hb hingga 13hb tapi aku ambik cuti tahunan untuk 7hb,8hb dan 14 hb.Aku bercuti awal untuk menolong mak berkemas dan membuat persiapan terakhir.Maklumlah aku ni kan driver mak jadi banyak mende nak kena buat,ke sana sini bermula dari esok pagi.Kalau mak sorang memang tak terlarat mak nak buat mana sibuk dengan anak buah aku tu lagi.Tak sabar pulak rasanya nak menjamah juadah pagi raya terutama Kuah Lodeh mak yang sememangnya tiada tandingan.

Nampaknya tahun ni aku akan beraya di Nilai dan menanti kedatangan para tetamu serta rakan serta orang tersayang.

Salam Aidil Fitri dari aku buat semua followers blog aku nih,buat semua sahabat aku dan juga buat sesiapa yang singgah blog aku ni.Andai kata ada kesilapan tu,aku mohon ampun dan maaf.Pada yang akan memandu pulang ke kampung,berhati-hati ketika memandu,ingatlah orang tersayang.Rancanglah perjalanan anda (dah mcm iklan lak aih) sebaik mungkin,biar lambat asal selamat.Pada yang balik naik bas tu pastikan tiket anda bukan dibeli dari ulat,takut ada yang beraya kat terminal bas tu ler jawabnya.Pada anak-anak yang berjauhan dari ibu bapa pulanglah ke kampung meraikan bersama mereka.Kepulangan anak-anak yang sentiasa dinanti untuk meriahkan Aidil Fitri.





 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...