Followers

Monday, July 26, 2010

Sahabat yang paling berharga

Setiap orang pasti ada saat-saat yang paling berharga dalam hidup,begitu jugak dengan aku.Saat yang paling aku takan boleh lupa sampai bila tentu sekali di zaman persekolahan.Rasa mcm nak jer balik ke zaman tu.Kadang-kadang ketawa sendiri bila diingat gelagat kami semua ketika itu.Banyak kenangan pahit manis yang aku lalui bersama kenkawan apatah lagi suasana hidup di hostel dan berjauhan dari keluarga.Sekolah Menengah Ibrahim,Sungai Petani menjadi titik bermulanya ikatan persahabatan antara kami sehingga hari ini.Yang paling aku suka tentang sahabat-sahabat ku ini keikhlasan mereka dalam erti kata sebenar.Masing-masing sudah punyai keluarga dan hanya beberapa orang yang masih single mingle termasuk lah aku kan.Facebook pula menjadi tempat kami semua dapat berhubung semula setelah lama meninggalkan alam persekolahan.

Selain kawan baik aku,colleague dan blog member,kawan-kawan sekolah ni adalah yang terbaik pernah aku kenali.Orang kata kitaorang ni satu kepala lah,bermuafakat dalam apa jua dan kerana itu tertubuh lah kelab untuk batch kita orang kat FB.Dengan adanya kelab ni maka dapatlah kami nanti berkumpul dalam aktiviti yang dirancang,membantu pada yang memerlukan.

Pada semua sahabat Ex-SMI 87-91 yang tak dapat aku senaraikan satu persatu di sini,anda semua kawan yang paling berharga dalah hidup saya.




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...