Followers

Wednesday, December 22, 2010

Tayar pancit,tekak meloya

Semalam lepas balik kerja,masa mandi tetiba aku muntah teruk mcm gastrik tapi aku tak der lak,skip makan.Badan tetiba panas,alamak demam,adik aku Shila kata aku ni stress antara tanda-tanda stress,perut rasa tegang,loya....seperti yang Doktor beritahu pada dia.Ha ye ker,aku ni stress apa yer.Mungkin tanpa aku sedari ada perkara-perkara yang terlalu aku fikirkan membuatkan aku dlm keadaan stress,hmm mcm-mcm hal rupanya dan salah satu sebabnya aku tak cukup rehat.Sampai hari ni aku masih rasa meloya ngalahkan org ngandung lak aih.
Itu satu hal,hari ni pepagi aku dah ker opis masa tengah bersantai dalam keta tunggu kawan aku Kak Sal sampai,tanpa aku sedari ada sorang kakak yang kebetulan nak park keta beritahu tayar keta aku pancit,alamak mcm mana aku boleh tak perasan ni.Patutlah tadi berat lain mcm masa memandu.Apalagi aku terus call Abah dan adik aku ler.Nasib baik tak da apa-apa masa dlm perjalanan tadi.
Aku perlukan rehat,hmm bila masa lah nak pergi bercuti ni,terlalu banyak mende nak kena settle.Inilah yang buat aku meloya lagi....nasib baik tak pengsan.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...