Followers

Monday, December 13, 2010

Pertunangan & Perkahwinan

Dah lama aku tak update blog ni,kerana bz gilos dengan majlis-majlis yang berlangsung.Nak kata tolong banyak tu tak der lah sesikit jer,untuk memeriahkan majlis sepupu-sepupu ku.
Majlis pertama,majlis perkahwinan Fahmi anak Mak Njang aku di Kajang,majlis kenduri 7hb Dec tapi 6 hb Dec aku dah berkampung kejap kat rumah Mak Njang tolong apa yg patut.Dah ramai gak sedara mara yang dah sampai,dan malam tu ada majlis tahlil.Meriah sungguh kenduri Fahmi,dan yang paling kelakar bila Datuk K yg merupakan sedara Pak Njang aku sampai,tumpuan terus beralih pada Datuk K dan CT,pengantin orang dah tak tengok,Majlis kedua,adalah majlis pertunangan sepupuku Aifaa di Port Dickson pada 12hb Dec.Aku pernah menjaga Aifaa dan adik-adiknya semasa dorang kecik dulu,wah terasa ketuaan yang melanda bila orang yang pernah ku jaga dulu bakal mendirikan rumahtangga.Memang meriah majlis Aifaa,ramai jugak rombongan dari pihak lelaki.Apapun tahniah pada Fahmi & Aifaa.Ini sebahagian dari gambar majlis Perkahwinan dan Pertunangan dua orang sepupuku ini.







  

1 comments:

Nana said...

thanks kak aida for d compliment, as well as dropped by to my blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...