Followers

Tuesday, October 5, 2010

Gambar profile FB

Kalo korang perasan lah kan setiap minggu gambar profile FB aku nih selalu bertukar macam-macam gambar tapi yang pasti bukan gambar muka aku kan.Kenapa aku tak letak gambar muka sendiri jeng...jeng....sebenarnya aku dengan kenkawan aku yang digelar GMFB (Geng Merapu FB) merangkap kawan-kawan masa sekolah ada tema untuk setiap minggu.Jadi minggu ni temanya oldies atau classic hero dan heroin.Bukan apa saja jer nak memeriahkan suasana agar tak suram hahaha.Profile aku minggu ni,gambar heroin filem hollywood dolu-dolu Judy Garland,cun kan...

Camtulah aku dengan kenkawan GMFB ni sentiasa meriah dengan pelbagai citer dan kemerapuan kitaorang.Apa apa pun dorang memang best of the best lah....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...