Followers

Friday, July 10, 2015

Assalamualaikum,Lama sungguh ku tinggalkan blog ku ini.Dulu kenkononnya nak kembali berblog namun tiada kesempatan.Banyak citer yg tertinggal.Inshallah lepas ni kembali menawan dunia blog aku (mood perasan popular konon).

Dek kerana lama sangat tinggal ntah ingat ke tak lagi segala fungsi.Kalau memori kat kepala ni boleh undo inshallah boleh lah kan.

Penuh sawang blog aku ni nampak sgt lama tu,kebetulan muncul dah dekat dekat nak raya ni kira bukan takat kemas rumah jer,kemas blog sekali.

Oklah sampai sini dulu..nanti sambung lagi.

Bagi sikit clue,ha aku mmg tak suka mandi laut tapi akhirnya dgn bff aku yang semuanya kaki jalan ni,terjebak ke pulau-pulau pulak.

Tetiba lak suka mandi laut kat pulau sebab airnya jernih kan....

Bagi satu gambar dulu yang lain kemudian lah kan citer yg dah nak basi aku panaskan kembali..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...