Followers

Saturday, March 2, 2013

Kembali berblog

Lama bebenor update blog.Dah berhabuk debu banyak nak kena kemas.Kali terakhir update bulan Ramadhan tahun lepas.Banyak perkara yang terjadi dan mmg aku sibuk sangat menjaga kedua orang tua dan hal diri aku sendiri juga.Apa yang menarik ada ketika diri dilanda dugaan ,kau bersyukur sangat diberi kekuatan dan kini Alhamdulillah sinar itu mula kembali .Aku bahagia dengan apa yang aku miliki sekarang ni biarpun dari segi harta benda aku ni hanya sederhana tapi tak mengapa,insyallah ada rezeki yang bakal menantiku nanti.

Apa citer lagi erm nantilah aku post kemudian,nak kena ingat balik semula,itulah akibat lama tak update.Maka selepas ini mulalah aku kembali berblog dengan kisah-kisah dan info yang aku boleh kongsi dengan para follower serta yang singgah di blog ni.

Tungguuuu upate seterusnya nanti...(ala Melodi lak aih)..

1 comments:

hudahalim said...

finally! waiting for ur update~! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...