Followers

Wednesday, January 11, 2012

Tahun Baru,Azam Baru

Dah 11 hari di tahun baru 2012,baru lah ada masa nak wat entri.Setiap kali masuk jerk tahun baru sumer orang termasuklah aku ni ada azam baru.Memandangkan ada azam aku yang tahun lepas tak tercapai dan ada yang berkecai maka rombakan senarai azam tu diperbaharui semula.Dan ada yang bermula seawal 1hb Jan 2012.Apa tu,biar aku dan orang yang paling rapat dgn aku  jer yang tahu dan bila dah tercapai tu maka akan ku publish kan dalam blog aku ni.Semua orang nak yang terbaik dalam hidup tapi ada satu yang aku rasa paling sukar untuk dicapai adalah menjadi sempurna,sesuatu yang tak mungkin tapi aku sentiasa berusaha memperbaiki diri aku ni kan.Dan aku sentiasa mendoakan yang terbaik untuk kedua orang tua,adik-adik aku,kawan rapat,sahabat ,sedara mara.Umur pun akan makin meningkat hahaha kalo orang lain mungkin banyak yang sembunyi umur tapi aku tak,kenkawan aku semua tahu.Yang paling kelakar ada yang ingat aku ni muda lagi hahaha bab tu aku suka lah,pasni lagi nak wat orang tak sangka.Tengah gigih berusaha melaksanakan azam tertangguh ni.Tahun ni azam tak nak banyak-banyak sangat kang tak tercapai biar senarai azam tu sikit tapi tercapai.Tahun 2012,tahun untuk melaksanakan,maka berganda usahaku itu.







0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...