Followers

Wednesday, October 19, 2011

Oktober bulan istimewa

Bila Oktober menjelma setiap tahun aku lah yang jadi alarm clock mengingatkan adik-adik aku ada 2 tarikh istimewa.Maka tahun ni aku dah kena memulakan tugas sebagai alarm clock serta nak kena berpakat dengan adik-adik apa perancangan sambutan kali ini.

Tarikh istimewa tu tentu sekali tarikh lahir Mak dan Abah yang kedua-dua dalam bulan Oktober.Mak pada 23hb Oktober dan Abah pada 28hb Oktober cuma tahun kelahiran yang berbeza.Selain doa supaya mak dan abah sentiasa sihat,kami adik beradik ada ler jugak meraikan sikit-sikit jerk tapi yang penting mak dan abah suka.So balik rumah ari ni nak kena bincang kekononnya nak suprise ler kan hahaha ntah jadik ker tidak sebab aku selalu terlepas cakap bagitahu mak hahaha.Dalam kepala aku ni dah ada dah idea untuk kali ni so kalo jadi maka pasti mak dan abah suka.Nak citer lebih tak leh dulu,dah menjadi apa yang dirancangkan maka tunggu..entri seterusnya okeh.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...