Followers

Monday, April 27, 2009

Annual Dinner 2009

18hb April annual dinner kat Pan Pac KLIA.Pengacara Malam tu Bob Lokman dan artis jemputan lak Ifa Raziah.Terhibur jugak lah dengan performance Ifa yg sememangnya kecoh tu.Lucky draw tahun ni,aku tak bernasib baik tapi at least pernah dapat ler jugak last year dari tak da langsung kan.Tahun ni merah menyala baju aku hehehe.
12 tahun aku kat TDK,pelbagai dugaan yg aku tempuhi.Pahit manis dgn TDK huh terasa hiba lak bila ingat sumer tu.Aku percaya Allah sentiasa menguji untuk melihat sejauh mana kesabaran dan kekuatan hambanya.Biarpun aku pernah tewas sekali insyallah selepas ini apa yg berlaku sebelum ini aku jadikan pengajaran & pengalaman mengajar aku segalanya tentang kerjaya,janji,sahabat serta tentang hidup.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...