Followers

Tuesday, March 24, 2009

Impian

Hmm dah lama aku tak update blog ni.Banyak perkara yang aku nak citer.Yang paling mengembirakan aku bila salah satu impian aku tahun ni nak ada kete sendiri tercapai,walaupun hanya Proton Saga lama insyallah aku perlahan-lahan akan tranformasi kan kete aku ni cewah mcm tag akademi fantasia la pulak.Yang penting kete ni tak da hutang jadi tak perlu aku pening kepala.Nak beli kete baru belum mampu so bersyukurlah dapat Saga ni hmm yang paling best auto pulak tu.Mak orang paling gembira bila aku ada kete sendiri maklumlah senang mak nak kemana-mana kalau tak boring gak hari cuti dok jer kat rumah.Sekarang ni pun aku dah drive hari-hari sampai depan kilang pastu abah bawa balik.Masa balik lak tengok mood ler kalo aku nak drive aku drive ler.Impian aku yang seterusnya insyallah akan terlaksana mudah-mudahan dipermudahkan segalanya. Tak sabar tunggu habis bulan Mac ni sebab lepas ni insyallah ada sesuatu yang mengembirakan.Lutut aku pulak,alhamdullilah semakin pulih berbeza dari dulu cuma bila naik tangga terlalu sangat tu akan bengkak ler jugak.Appointment dengan Dr.Rahim bulan 4 ni.Bila lah aku nak diet bebetul ni huh peritnya nak dapatkan balik berat ideal nih.Harapan aku agar impian aku untuk tahun 2009 ni akan terlaksana semuanya insyallah.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...