Followers

Monday, September 8, 2008

Ramadhan datang lagi

Hari ni dah 8 hari umat Islam berpuasa,cepat sungguh masa berlalu.Tahun ni semua biskut raya naik harga so aku dah berpakat dengan Shila nak buat biskut sendiri terutamanya yang kitaorang tahu buat ler.Bukan apa takut nanti membazir tepung hehehe.Biskut Makmur,Mazola & Cornflakes Crunch Madu ada dlm senarai.Maklumlah sumer biskut ni senang dan gerenti jadik.Shila memang suka bab-bab buat biskut ngan kek,aku lak lebih suka masak lauk-pauk.Ingat hari Sabtu ni nak mula buat sebab dah masuk 2 minggu berpuasa.Nak kena list out brg apa yg nak beli ni. Lagu satu aku nak cuba ler buat Biskut Dahlia atau orang Kedah kata samperit.Bahan-bahannya pun tak susah.Kalau biskut ni menjadi boleh wat bisnes kot lain kali hmm jadik tokeh biskut ler pulak.Bila sesibuk buat biskut raya ni barulah rasa sikit suasana raya kalo tak biasa jer.Ish mana aku nak cari munger api ni maklumlah tahun ni anak buah aku Azim ada tapi yang nak main tu Maklong & Chu yang lebih :)

Photobucket Image Hosting

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...