Followers

Friday, August 22, 2008

Dugaan Hidup

Agak lama juga aku tak update blog ni.Keadaan kesihatan tak mengizinkan.Result medical dah pun aku tahu.Masa memula tgk sel darah dah normal aku gembira sangat tapi kegembiraan aku hanya sementara bila doktor beritahu hati aku ada sedikit masalah.Kata doktor,Rohaida semua ni masih boleh dikawal dan jangan terlalu risau.Bila keluar dari bilik doktor,mak terus tanya mcm mana,ok tak.Mula aku tak nak beritahu tapi kerana tak sampai hati aku terus beritahu Mak tetiba mak nangis ler pulak.Aku terus beritahu mak jgn risau,doktor kata masih boleh dirawat dan insyallah aku akan sihat semula.Esoknya ditempat kerja ntah kenapa tetiba lak aku sedih bila teringat penyakit aku sekarang ni.Selepas balik kerja semasa menonton tv sekali lagi airmataku mengalir dan mak terus cakap,kuatkan semangat jgn putus asa,usaha untuk pulih semula.Adikku yg bongsu Shila pun kata Kak Long patut bersyukur dapat tahu di peringkat awal dan masih boleh dirawat. Aku kuatkan hati untuk menempuhi dugaan yang datang ini.Ada insan yang lain yang lebih berat dugaannya dariku.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...