Followers

Friday, February 13, 2009

Majlis Kak Anisah

7hb Februari ari tu,aku dan famili berkesempatan ke majlis perkahwinan Kak Nisah di Dewan Majlis Perbandaran Seremban.Izad & famili pun turut ke majlis ni.
Memang ramai sungguh tetamu yg diundang,dewan ni ada air-cond so mmg selesa.Hidangan hari tu Nasi Hujan Panas,Dalca,Masak Lemak Cili Api Daging,Ayam goreng & Jelatah Timun Nenas.Selesai menjamu selera kitaorang bersalaman dengan pengantin dan terus balik.Aku,mak & Shila singgah ke Terminal One kononnya nak beli baju baru tapi design yg ada tak berkenan so tangguhkan dulu.Balik naik bas sampai di Nilai,abah ambik kitaorang balik.
Malam aku mmg penat giler plus pening & lutut aku berdenyut rasa cam nak tercabut.Tulah ada hati nak ikut mak & Shila sangat.
Apapun aku tumpang gembira akhirnya Kak Nisah bertemu jodoh dan moga kekal hingga ke akhir hayat.Lepas ni kurang ler ahli persatuan heheheheh insyallah tiba masa nanti giliran aku pulak.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...