Followers

Monday, July 28, 2008

Lesu

Cuti hujung minggu ni tak tahu kenapa badan aku rasa lesu dan tak bermaya langsung.Malam jer suhu badan panas,aku minum air Alfalfa Leno untuk menyejukkan badan baru boleh tidur.Hari Sabtu pepagi dah bangun tolong mak kemas rumah walaupun rasa tak cukup tidur aku habiskan jugak lap almari dan kerusi,baru aku bersarapan.Ptg aku tidur lagi,aku rasa penat sangat mcm baru buat kerja berat.Adakah simptom penyakit ku dulu kembali.Sepatutnya aku ni berpantang makan tapi manalah boleh tahan kalo org lain makan sesedap depan aku,takan aku nak tengok jer.Hari ni aku puasa ganti walaupun rasa tak berapa sihat tapi aku gagahkan juga diri. Aku dah berjanji nak kemas pakaian lama ku dengan mak tapi memandangkan badan aku lemah sesangat mcm dah abis tenaga maka aku tangguhkan dulu. Malam pesan dengan Abah belikan Nasi Goreng USA dan air sirap sebab aku nak bersahur.Kali ni Abah beli di restoran lain rasanya tapi lebih sedap dari tempat selalu tu. Aku siap pesan dengan abah kalau kaklong order abah beli kat restoran tu lagi.Zalie baru balik malam semalam,gi Pangkor katanya wah untung ler dia sambil antar orang boleh jenjalan sekali.Hari ni boss balik dari bercuti,ntah kenapa aku malas sgt ari ni dengan badan yang tak berapa sihat ni rasa cam nak balik jer.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...